12 september 2014

X

Allmänt

God eftermiddag! Gud tiden har verkligen bara sprungit iväg idag. Klockan är redan närmare halv tre och jag känner mig lite halvstressad inombords, för det finns så mycket jag skulle vilja ha gjort idag. Men timmarna går inte ihop och klaffar inte riiiktigt med varandra. Har kvar att sticka iväg till jobbet en snabbis såfort bilen är hemma,vilket jag inte tror kommer gå vägen idag då klockan är såpass mycket. Vilket STRESSAR MIG. Sen hade jag gärna stuckit iväg och ridit innan kvällen, men det klaffar i sin tur inte alls med hämtnigar och lämningar kors och tvärs resten av kvällen. Blöööh, det är i stunder som dessa jag inte kan längta nog till min egna bil står på uppfarten. Men det har tagit tid, vilket det gör när man ska fixa den ekonomiska biten själv. Man måste komma ihåg att allas ekonomiska situation ser olika ut, och vi alla får kämpa olika mycket för att nå upp till dem lite större investeringarna. 
 
 
Sitter och lyssnar på Chris Brown´s nysläppta album, alltså åh han ÄR så himla bra! Tror vi alla har dem där artisterna som vi alltid håller ett extra öga på, och inte kan låta bli att fullkomligt älska varje nytt material som släpps. Chris har alltid varit en liten favorit från min sida!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress