13 september 2014

Ny header funderingar

Allmänt

Oboy! Vilken härlig dag. 

Har bestämt mig sedan länge att bara tänka "idag ska vi ha kul", varje gång innan jag hoppar upp på hästryggen. Går någonting inte riktigt som planerat, lös det och gör någonting som ni båda känner glädje av istället. Det ska inte alltid vara komplicerat och ett evigt battlande mellan häst och ryttare. Utan det ska vara byggt av glädje, sammarbete och  framförallt både se och kännas enkelt! 
 
T hade betydligt mycket mer energi idag och kändes redan från början mer vaken än i torsdags. Det var någon gång hon behövde lite övertygelse, men annars kändes det väldigt, väldigt bra. Massvis med klappar och positiv energi senare hoppade jag av nöjd över dagens insats, från båda parter. 
 
 
Inväntar just nu mina alldeles för saknade två vänner, för en traditionell myskväll! Kommer knappt ihåg när jag var ute senast, haha. Tror det skett en endaste gång under hela sommaren, men ser det inte som någon större förlust heller direkt. Men jag ljuger om det inte rycker i dansnerven. ;) Albatroz gick sent på radion igår i bilen, och jag satt seriöst och fånlog hela vägen haha. Sååååå igångtriggande! Oj,oj,oj.
 
 
 
Juste! 
Kom igång förut och funderade på min nästkommande header. Tycker om den jag har nu så tänkte mig något liknande, men lite mer höstigt. Så nu ska jag bara vänta in höstlöven och det gula ljuset, så kör vi sen. :) Så stay tuned!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress