23 september 2014

Citat djungeln

Allmänt

Benen värker efter en lång dag på jobbet, och jag har lyckats klura ut vad jag vill ha på min vägg. Det är unikt och känns äkta. Bara beställningen kvar!
 
Jag är en person som har väldigt svårt för citat. Inte ideén i sig, inte heller budskapet, men för att det ofta inte berör mig överhuvudtaget. Det blir för klyshigt på något vis, och allt för ytligt för att jag ska ta till mig budskapet. För opersonligt skulle jag tro helt enkelt! Därför skulle jag i nuläget aldrig komma på tanken att permanent märka min hud med något sådant, inte heller min sovrumsvägg.
Jag är en person som analyserar allt och inget, tänker ett steg längre, djupdyker och visionerar. Därför skulle jag lätt tröttna på en textrad skriven svart på vitt om jag var omgiven av den under en längre tid. Jag vill ha någonting djupare, saker som berör men inte kan beskrivas i ord. En låt kan inte endast ha en bra text, den måste ha de obeskrivligt berörande tonerna till. 
 
wasting
 
Sen finns det såklart undantag. Alltid,alltid,alltid. Men det måste vara mitt i prick.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress