14 september 2014

5 random things

Allmänt Tankar

- Min senaste obsession är valio mango/vanilj. Så god! Smakar som mangosorbe, fast är yoghurt. Mhhhhm♥
 
- Den dryck jag förbrukar mest, är vatten. Framförallt för att det känns "rent" och fräscht, vilket gör att jag faktiskt föredrar det framför t.ex. saft eller mjölk. 
 
- En sak jag finner störande, är när man tar av locket från kastrullen och det rullar fram och tiilbaka på bänken. Paanik!
 
- Vet att många tjejer ofta skämtar om att vinter är så skön för då slipper man bry sig om att raka benen. För mig är det precis tvärtom. Jag ÄLSKAR nyrakade ben, så för mig kvittar det vilken årstid det är. Tycker inte om känslan av ludna ben helt enkelt haha.
 
- Jag startar varje ledig morgon med att kolla på mina youtube prenumerationer medan jag äter min frukost. Zoella (Zoe Sugg) måste vara bland den goaste människan som finns. Så otroligt härlig och ödmjuk, samt att jag känner igen mig själv väldigt mycket i henne. Jag är inte den som ser människor som idoler eller förebilder, men hon är helt klart en inspiration för mig!
 
teenvogue.com
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress