22 oktober 2014

Rosor

Allmänt

 
"Godmorgon!" 
Smet in på lågprismagasinet igår och förväntansfullt klämde och kände på allt fint porslin. Tror jag blivit knäpp på sistone, då en fin kopp med en matchande tallrik och skål får mig att bli helt exalterad haha. Ska bli ett sant nöje när väl är dags för det!
Medans jag ändå var därinne valde jag att investera i några plastrosor därifrån. Riktiga är helt klart snyggare, men långt ifrån ekonomiskt, så därför fick det bli detta alternativet just nu. Men i framtiden ska helt klart levande rosor vara ett obligatoriskt föremål i mitt framtida hem, så fint. :)
 
Förövrigt mumsar jag på en skål med yoghurt (inte skålen i sig dock haha) med hallon och kiwi i, som jag bara MÅSTE tacka den som kom på den kombinationen. Mhhhm.. Även nypon, blåbär och- saftsoppa. I freaking löööve you! Vågar dock inte ens titta på paketet för att kolla hur mycket socker det är i haha. Men någon gång då och då skadar absolut inte. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress