27 oktober 2014

Installerad

Allmänt

Är ni sådana att ni packar upp era saker när ni är iväg någonstans, alltså kläder och så, eller lämnar ni kvar det i väskan? 
Jag är en typiskt "inte sprida ut mig" människa, och skulle aldrig komma på tanken att hänga upp kläderna på galjar om jag bodde på hotell. Vad är meningen att hänga upp något när det ska ner två dagar efter haha? Såklart skillnad om det handlar om en längre tidsperiod!
 
Annars har jag installerat mig lite här, lagat mat (aka värmt pytt i panna i gräddsås på påse), gått en timmes promenad med dem två vita fluff-bollarna och bara väntat på att klockan ska gå. För dagen har minst sagt gått långsamt. Har verkligen inte kommit in i vintertiden än, vilket gör att klockan inte alls stämmer överrens med kroppsrytmen. Huvudvärk och sådär. :) Hur som helst ska jag ta hand om dessa två goingar i två veckor ungefär, vilket känns som en väldigt lång tid, då man trots allt inte är på semester utan lever på något sätt i en ny "vardag" under en tid. Men det kommer lösas sig,jag får helt enkelt underhålla mig med någon ny serie och läsa en bok eller två haha. Sånt som man aldrig riktigt tar sig tid till annars. 
 
 
Men nu ska jag resa mig upp för att ta mig något att äta, med en varsin hund sovandes tungt vid min sida. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress