27 oktober 2014

Ett tips!

Allmänt

Titta precis på fina Daniellas senaste youtube video och känner bara, hur duktig kan den här tjejen vara? Har alltid förundrats över hennes öga för detaljer vad det gäller det estetiska, och önskar minst sagt att jag besatt samma egenskap. Nog för att jag ofta har kreativa ideér och lätt skapar mig en idé för hur jag vill att slutresultatet ska se ut (däribland är jag sjukt taggad inför framtida kamerainköp, med filmfunktion vilket jag saknar nu), så kan jag känna att jag saknar det där lilla extra under produktionen. Blir ofta mest frustrerad för att jag inte lyckas uppfylla min vision haha!
 
Jag tycker iallafall att ni ska kika in på Daniellas youtubekanal och ta del av hennes härliga material! Glöm inte bort att hälsa från mig. :)
 
 
♡ Daniella

Alltså gud vad söt du är!! ♡

Svar: Kram!!
Rode

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress