25 november 2014

Pics from yesterday

Allmänt

Trots dåligt ljus bestämde jag mig för att plocka fram kameran och klicka några bilder till er, mest för minnets skull. Fick också att papper igår att min mobil inte kommer gå att rädda. Vilket såklart är en frustrerande situation när det trots allt handlar om några tusenlappar, samtidigt som min gamla funkar knappt utan laddaren i. Men jag får helt enkelt lösa det och så snart som möjligt införskaffa en ny!
Har annars en liten gnagande känsla inombords och kan trots solsken ute inte riktigt njuta av stunden, här och nu. Trots att jag med handen på hjärtat måste säga att jag är betydligt mycket lyckligare i livet nu mot vad jag var för ett år sedan. Men det är såklart man är beskymrad över sin egen framtid, vilket jag tror är sunt till viss del för det visar ju att man bryr sig och värderar sin framtid högt och på stort allvar. Men vem vet antaligen kommer den här tiden i livet ses som ännu en erfarenhet till senare händelser, där jag är tacksam för vad jag fick erfara. Det tror jag absolut! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress