10 november 2014

10-11-14

Allmänt

I feel good. 
Satte mig med en kopp te i soffan och kände bara plötsligt, idag mår jag oförskämt bra. Sådär som man känner sig när allt bara tycks klaffa och livet rullar på obehindrat liksom. Så himla skönt!
 
Väntar just på på att klockan ska slå sju och Masterchef USA ska börja på trean. Har alltid tyck att "matprogram" är väldigt underhållande, även om jag har svårt att se mig själv ställa upp i något liknande haha. Är sjukt taggad inför den kommande veckan också, med paket som väntar på posten, jobb och stalltid. Taggad på jul och glitter, knäckbak och på att gå over the top med juldekoration i mitt rum haha. Så knepigt egentligen vad en högtid och lite krimskrams kan göra med ens humör. För det är ju precis vad det är, någon tomte där och glaskula här. But I love it!
 
add a caption
Christmas
I need Christmas🌲🎁🎅
Alltså ååh..♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress