16 december 2014

16 december

Allmänt

Heeej, en sådär 48 timmar senare!
Puh, ännu en dag har sprungit förbi, och även fast det känns så är det trots allt "bara" tisdag. En vecka kvar till jul, några dagar kvar till helg och dagarna springer mot 2015. Nytt år.. shit 2014 måste ha varit det kortaste året i hela mitt liv tror jag nog. Det känns lite som att jag har levt två liv under tiden och för första gången på länge faktiskt vänt mig om och insett vad som har fyllt mitt 19 åriga liv. Samtidigt som det nu i skrivande stund känns som jag att jag är påväg mot ett nytt liv som kommer ske likt man vänder en hand. Står och springer taggad på stället redo för startskottet liksom. Jag kan inte svara på hur, när och varför. Men magkänslan säger det. Nästan lite pirrig i kroppen faktiskt! ÅÅh.
 
sjanaelise on Instagram
 
Julgranen står redo och det är inte utan att man känner ett litet lyckorus varje gång man går förbi. Som ett barn på nytt liksom, haha. Längtar så så himla mycket! I helgen blir det julgodis, endast. Tänkte gå lite all in iår med tre olika sorters knäck, jordnötsrutor, rocky road´s, gräddkola och en typ av fudge med marshmallows och pistagenötter. Faktiskt någonting som min fina vän Alice gjorde förra året! Mhmm. Om inte vi rullar fram efter jul vet jag inte haha. Den som vill får komma på fika liksom. ;) 

Nog om det. Tar kväller och surfar vidare här ett tag. KÄRLEK. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress