Ikväll har jag bestämt mig för att ha en riktig traditionell fredagskväll, och med det menar jag mobilen lämnad i något annat rum (med ljudet på självklart, om jag måste bli nådd liksom) men annars orörd. Jag vet själv hur jag plockar upp den varenda gång reklamen hoppar igång och liksom kör två saker samtidigt, så sjukt sjukt onödigt. Utan ikväll ska bli en sån där kväll när man somnar i soffan innan tio med idol i bakgrunden. Like it used to be!
 
UntitledMen kom igen. Är det okej om jag tar den här eller? Thank yooooou *Hearteyes*
 
Ville bara kika in och uppdatera er lite såhär mitt i det intensiva helgschemat. Mina planer är ganska oklara förutom jobbet då, så vi får helt enkelt se hur den urartar sig.
Ha en sån himla bra kväll så hörs vi imorgon, natti!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress