11 september 2014

Make-up

Allmänt

 
 
Jag har aldrig riktigt tyckt att sotningar och mycket make-up har varit någonting som gör sig bra till mitt utseénde. Vilket jag står fast vid. Jag tror det dels beror på att ljusa toner och "naturligt" smink gör sig allra bäst till mina ögon. Det behövs liksom inte mer för att framhäva det jag vill framhäva, då mina ögon både är stora och uttrycksfulla i sig. Men också för att mitt ansikte skiljer sig något på höger respektive vänster sida, då den ena sidan är något rundare.Tycker därför att en make-up enligt ovan mest bara ger ett kladdigt och för hårt uttryck, för att passa mig. Tycker dock det är roligt och kände för att testa mig fram lite. Men som sagt, står fortfarande fast vid att naturligt, enkelt  och "lätt" är det som klär mig allra bäst!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress