24 september 2014

Interior

Allmänt

Vaknar upp till snöpinnar och löv från hela färgskalan. Låter som jag sovit mig igenom dem senaste dagarna haha, men allt händer så-frutkansvärt-fort. 
Var faktiskt klarvaken redan vid halv sex imorse, ofrivilligt såklart. Låg jag på rygg ömmade magen för att den var utsträckt, vred jag på mig var det för att ställningen blev weird, och mage var liksom inte ens ett alternativ haha. Men vad kan inte en kudde rädda liksom.Tryck den hårt mot magen and you´re good to go! ( ;) )
 
Sitter faktiskt just nu med datorn på min byrå, då jag igår insåg att jag inte äger ett proper "skrivbord". Och att det faktiskt är så mycket enklare, men framförallt skonsammare, att sitta och skriva med ordentligt underlag. Istället för i sängen där jag vanligtvis brukar hamna. Har också kommit fram till att det är sjukt svårt att inreda mitt rum, med tanke på hur det är byggt från första början. Känner nämligen att jag är lite "mätt" på hur det är inrett just nu, vill liksom ha en förändring och började då fundera på olika lösningar. Men insåg ganska snabbt att jag förmodligen inte kan möblera det bättre än vad jag redan har. Funderade på om jag skulle byta plats på byrån och sängen, men då blir dörröppningen alldeles för nära. Likaså med byrån framför fönstret, för då kommer jag inte in i garderoben liksom haha. Är inte heller ett fan av att trycka upp möblerna mot väggarna heller. Så som sängen i ett hörn eller liknande. Hmh, får nog helt enkelt jobba med detaljerna istället! Få allting enhetligt, vilket förmodligen är min största utmaning haha. Åååh jag är inte bra på sånt här alltså!
 
Untitled
Hoppas att julbelysningen kommer i butikerna snart, så att jag kan köpa mig en lång ljusslinga!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress