27 september 2014

Hej kom och hjälp mig

Allmänt

Så sjukt degig. Och inte mycket piggare blev jag imorse när jag, under tidspress, upptäckte att katten skitit UTANFÖR lådan, för att sen ha klivit i det vilket resulterade i bajstassar över hela badrumsgolvet. Tack, godmorgon lördag på dig också!
 
Förövrigt så är jag gaaaalet taggad på lördag. Utan anledning, utan planer. Lika bra är väl det insåg jag när jag precis kuta ner för trappan för att hämta kameran (måste passa på och visa bilder på goaste goingen), mina hälar is KILLING me haha!
 
Men, hur söt?
 
Nej men vet ni vad. Insåg precis att jag bara babblar för att babbla. Försöker finna någon form av inspiration efter den här allt för inspirationslösa dagen, och istället blir det bara snack utan något form av givande innehåll överhuvudtaget. Väljer helt enkelt att avsluta, stänga ner och återkomma. Jag vill att det ska vara givande innehåll i varje inlägg och jag tror vi alla kan hålla med om att när man börjar snacka om hälar, då är det dags att tacka för sig haha. Så godnatt, var rädda om er och varandra, and I´ll see you tomorrow. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress