Har surfat runt hela morgonen i jakt på boots till hösten. Började med att jag försökte hitta skorna jag fullkomligt förälskade mig i inne på dinsko för ett par veckor sedan, som jag sen inte köpte. Men fick sedan reda på att dem är slutsålda. Jaaaaa om jag är lite irriterad och besviken på mig själv haha? (!) Därifrån surfade jag helt enkelt vidare på varenda nätbutik jag kunde finna. och sakta men säkert blev det inte längre skor, utan jumpsuits (har kommit fram till att jag vill ha en svart byxdress, som jag mer eller mindre tyckte illa om innan haha), jackor, väskor. Aaah, you name it! Dock tror jag skorna är allra värst ändå, så mycket möjligheter! (hjärtögon)
 
Ska fortsätta mitt ha behov och övergå till bilar på blocket. Hörs senare fina ni!
 
Have2have Sneakers med guldkedja, Nea Brun Bubbleroom.seHave2have Loafers, Nita Röd Bubbleroom.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress