Vädret idag går ju nästan inte att slå alltså. Som nykär pånytt, fast i livet! 
Och jag faktiskt bara säga det.. men jag fullkomligt ÄLSKAR att kunna stiga innanför dörren med vetskapen om att, nu är jag LEDIG. Inga läxor, nada. Mitt liv består endast av vad jag vill göra under min lediga tid, utöver det som ingår i livet såklart som städ and so on hehe, men jag fullkomligt älskar att kunna lägga min tid på det som jag absolut VILL. Love,love,love!
 
Jag är en sån person som gärna lever ett hälsosamt liv. På så sätt att jag mer än gärna äter alternativ som frukt, grönsaker, innehållsrik mat osv. Samt tränar och rör på mig utöver det. Samtidigt som jag fortfarande köper godis på fredagar och käkar glass vilken kväll i veckan jag vill liksom haha. Man är alla olika, men det är viktigt att man trivs med dem valen man väljer att göra gällande sin livsstil. 
Hur som helst blev det dagen till ära en skål med livets små läckerheter imorse! Hallon, mandelspån (heter det ens så haha?), musli, krämig yoghurt och lite honung på det. Självklart med en kopp lakrits och kanel te från Pukka! Mhm,mhm,mhm..Det tet är verkligen heaven on earth, då det verkligen smakar sjukt mycket, jämförelsevis med en "vanlig" tepåse som inte alls fyller smaken i den stora koppen som jag brukar använda. Stor fet tummen upp!
 

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress