16 september 2014

Det är en konst

Allmänt

Dagens första levnadstecken från min sida. Förlåt!
 
Började jobba relativt tidigt imorse, för att sen jobba fram till för någon timme sedan. Känns skönt såhär i efterhand :) Jag tror dock att ni märker på innehållet när jag är ledig mycket eller inte, känner mig alltid lite låst när jag har mycket annat som händer. Behöver liksom den där tiden att bara få låta tankarna gå loss, det är då jag är som mest kreativ!
 
To Inspire.
 
Nej vet ni vad, roligare än såhär blir det tyvärr inte idag. Ska kuta ner (bokstavligtalat) och värma några hallon med glass. Var så sjukt sugen på det när jag kom hem, och till min lycka hade mamma köpt med det hem så det fanns i frysen haha. iiiih! Godnatt, godmorgon och god eftermiddag. Så hörs vi efter det. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress