28 oktober 2014

Skakig natt

Allmänt

Mardrömmar är ingenting som jag brukar drömma, men inatt var det dags. Ena stunden befann jag mig i någon slags the grudge scen och andra stod jag på en grådsplan med ett antal gevär riktade mot mig. Där någonstans vaknade jag och var evigt tacksam för dem två isbjörnarna som låg vid min sida.
Jag drömmer alltid väldigt intensivt, verkligt men framförallt är det ofta en spegling på något som är relevant i mitt verkliga liv. Därför blir det ibland också väldigt personligt! Känslor som jag egentligen inte trodde fanns som får mig att ifrågasätta dem i vaket tillstånd. Kan dessutom inte ens kolla på en reklam om dammsugare utan att drömma om det haha.
 
Dagen utspelar sig ungefär som gårdagen, har två hundar att promenera, vilket jag mer än gärna gör i detta rastlösa tillstånd haha. Sen blir det mer tid för att försöka sortera mitt virrvarv av tankar, vilket alltid kryper fram när jag får vara för mig själv ett tag. På ett positivt sätt dock! Älskar att klura, fundera och drömma. Också då jag är som mest kreativ vilket jag tror ni förstår. ;)
 
Day dreaming, night thinking
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress