Köpte mig ett nytt schampoo och balsam för någon dag sedan, från tresemmé. Har länge använt samma hårprodukter som mamma från frisören, men eftersom jag skulle bort nu och den serien hon har inte riktigt har funkat för mig, så fick det bli något annat. 
Tycker verkligen inte om tanken att köpa hårprodukter som man finner på vanliga mataffärer, just för att jag är medveten om att dem ofta inte håller samma kvalite för håret. Får nästan känslan av att det sliter istället för hjälper. Men jag har trots allt hört en del bra om tresemmé och kände absolut att det var värt att testa, och valde självklart serien som reparerar slitna toppar. Använde det för första gången igår så kan inte riktigt ge det ett rättvist utlåtande, men än så länge är jag nöjd! Borstade igenom det nu ikväll och det känns fortfarande RENT, vilket definitivt har varit mitt största problem under en period. Då det både har sett och känts så otroligt äckligt efter knappt en dag sedan tvätttillfället. Så ett stort, stort plus från min sida!
 
Och sen till det bästa, det luktar så fruktansvärt GOTT! På riktigt har jag suttit och bara luktat på det, och kan verkligen inte komma över hur härligt det doftar. Mhhhm.. återkommer om utlåtandet efter några veckor, men förhoppningsvis är jag lika nöjd då som nu!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress