10 oktober 2014

FREDAG

Allmänt

Godmorgon fredag, och godmorgon alla ni!
Klockan är inte ens tio och sängen är redan bäddad och frukosten påbörjad. En baggis enligt många säkert haha, men jag behöver verkligen all sömn jag kan få. Gick upp en kvart tidigare än vanligt idag, mest för att hinna in hit en sväng, istället för att ställa klockan på en halvtimma innan jag ska åka. Haha, det går! Med varenda minut planerad in i minsta detalj. ;) 
Men kom ihåg vänner att det där är så sjukt olika från person till person. Jag behöver sova så länge det går på morgonen för att fungera som människa, samtidigt som jag aldrig sover längre än till elva i vanliga fall. 
 
Nu måste jag springa! Med ett sår på hakan större än en enkrona (tror jag haha), skulle helst vilja begrava ansiktet i någon form av halsduk känner jag. Menmen, vad är det om hundra år!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress