25 oktober 2014

Brunch

Allmänt

Vem tusan kom på ordet brunch egentligen? Och dessutom, vem kom på att det ens skulle existera? Haha. 

Spenderade förmiddagen, lunchen och eftermiddagen med mina två saknade tjejer. Startade med en brunch som liksom aldrig tog slut, utan vi blev sittandes tills dess att jag var tvungen att åka vid fem. Djupt nedsjunka i samtal som avlöste varandra. Diskuterade också det faktum att man kan tro att man känner någon, för att senare inse att man aldrig gjorde det jämfört med vart man står idag. Har hänt mig flera gånger senaste perioden att jag har kommit till den insikten angående flera olika kompisrelationer. Man går igenom saker tillsammans och relationen fortsätter att utvecklas hela tiden. Tycker sånt där är lite häftigt ändå.
 
 
 
Nu har det här inlägget tagit en evighet att skriva då katten envisas med att slicka på mina torkade blommor, för att sen vända sig om och slå av bladen med svansen. Suuuck.. haha. Ingen kroppskontroll där inte. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress