Fredagkväll, vad händer?
Tanken var att slå klackarna conversen i taket ikväll, men istället hamnade jag här i soffan med en påse godis bredvid mig haha. Det gick helt enkelt inte ihop sig vilket egentligen inte alls gör någonting såhär i efterhand, huvudsaken är att jag får träffa mina underbart saknader vänner imorgon. En hel månad har sprungit förbi sen sist, tiden går så sjukt fort! ♥
 
Jag har förövrigt kommit in i någon slags period då allt känns som det står stilla. Inte blivit inringd på jobb sen 11-12 oktober, vilket är dem enda två dagar det har blivit jobb den här månaden (bortsett från förra helgen då jag fick tacka nej, då jag lovat att va hästvakt). Och jag ljuger om de det inte känns stressande. För det gör det! Nästan så jag skäms för min egen oproduktivitet, både gentemot andra men också gentemot mig själv. Förra helgen insåg jag dessutom hur mycket jag tycker om att jobba med kroppen, göra dem där stallsysslorna och inte riktigt ha någon klocka att jobba mot. Jämförelsevis på ett jobb där man klockar raster, lunch osv. Jag trivs med känslan av att inte jobba, fast det är precis det man gör! Det där lilla kvittot på att man älskar sitt yrke och det man gör, helt enkelt.
Håller tummar och tår för att det ska lösa sig.
 
 
Ha en underbar fredagskväll, och lov dessutom! För er som har det. :) Ta tillvara på det vänner. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress