I och med att hösten kom bestämde jag mig också för att göra en ny header, för att tillföra något nytt helt enkelt! Den har legat klar ett tag på "skrivbordet" i datorn så jag testade att montera in den idag, men kom fram till att jag diggar den jag har nu allt för mycket för att byta ut den. Tycker om enkelheten som den tillför, så när den ska bytas ut så ska det vara en i samma stil. 
 
Fredag, fredag, fredag.. du är allt bra gó du! Har spenderat morgonen med att kika på over knee- boots som jag plötsligt kände ett behov av i min garderob haha. Ni vet ett p vg,,,,,,,, (sorrry en envis hundtass i vägen) ett par som är lite högre fram över knät, i en slimmad modell. Mhmh så snyggt! Ska kika på det nästa gång jag dra in, vilket inte lär bli förrän om två veckor ungefär så förhoppningsvis finns det kvar ett bra utbud då. På tal om shopping och framförallt online, hur segt är det inte att finna den perfekta skon eller det perfekta plagget för att sen inse att ens storlek är slut, och dessutom inte veta när eller OM den fylls på igen? Weeeh, tycker ofta det tar allt för lång tid innan det händer någonting.. är det beställnigar som tar lång tid eller vad är det egentligen som gör den långa fördröjningen? Känns det dessutom inte mest logiskt att fylla på en vara igen, om det är möjligt vill säga, om det uppenbarligen finns ett stort intresse för den? Det där med online shopping är allt bra klurligt alltså!
 
Nåväl, vädret är underbart och naturen kallar (haha kan tolkas olika så att säga). Men först måste jag stoppa laddaren i min sketna telefon, hoppas den andra är lagad och klar snart!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress