20 oktober 2014

20 oktober- youtube

Allmänt

Känns som att jag inte har varit här inne och uppdaterat på så,så länge. När det i själva verket bara handlar om helgen, vilket har varit fullt upp för mig! Men har dock bara gjort vettiga saker där jag spenderat långa timmar i stallet b.la. vilket såklart gjorde uppdateringen lidande. :) 
 
Har spenderat större delen av dagen med att försöka lösa min telefonsituation, där jag i panik fick reda på att ersättningen inte var så stor samtidigt som jag har x-antal månader kvar på avbetalningen. Köpa ny telefon + fortsatt betala dem där pengarna "ut i tomma intet" känns inte kalasroligt alltså. Tills jag insåg att den förmodligen går att laga, så ska lämna in den imorgon och hålla alla tummar för det! Kosta vad det vill liksom (nästan haha). 
Men nog om det! Tänkte istället tipsa om dem här små videosarna som jag och daniella bestämde oss för att göra till hennes kanal, när vi sågs för ett par veckor sedan. Så kika in dem så hörs vi lite senare helt enkelt!
 


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress