11 oktober 2014

12,38

Allmänt

Lördag, och jobbhelg. 
Ska alldeles strax sticka iväg och jobba ett par timmar, men har några minuter över så då passade det utmärkt att logga in här!
 
Hade någon form av stressdröm inatt där jag drömde att jag vaknade halv tre på eftermiddagen? Aldrig hänt och kommer förmodligen inte hända, utan helt enkelt en sån där löjlig "imorgon ska jag göra någonting- måste vara i tid"- dröm haha. Sen förstås för att jag inte känner mig helt bra i kroppen, vilket såklart också stressar om man är som mig där man oavsett vad vill prestera i alla lägen. Då spelar det liksom ingen roll om man varit ledig i en vecka, jobbtimmarna känns ändå som ett berg att bestiga. Men! I´ll do my best och bara köra på helt enkelt. :) Svårare än så är det ju faktiskt inte. 
 
Vi ses sent ikväll hörrni, och ha en grym lördag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress