26 oktober 2014

11,50

Allmänt

Fick en minst sagt trevlig överraskning vid frukostbordet imorse. Satt lite små irriterad över att ha sovit så "länge" tills jag insåg att klockan inte alls var fem i elva, utan närmare bestämt fem i tio, lycka! Har redan hunnit gått en timmes promenad liksom. Varför ställer vi inte tillbaka klockan en timme varje dag haha? (Skämtosido)
 
Ska faktiskt spendera resten utav dagen genom att packa, byta ut en möbel och måla en annan. Och jag kan verkligen inte komma fram till vart jag ska göra av mitt studentplakat. Just nu står den bara gömd bakom dörren liksom i brist på annat, men skulle nog faktiskt mest vilja ställa undan den i någon garderob någonstans. Men det finns verkligen inte plats haha, ett typiskt studentplakat är ju tyvärr inte speciellt snyggt heller att stå framme, kan jag tycka. :) 
 
 
Packa, måla, bära.. hörs senare!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress