11 oktober 2014

10-10-14

Allmänt

Hej ni! Sorry för den lite tunna uppdateringen, men dagen har gått i non-stop sen jag skrev imorse. Vilket inte är en ursäkt på något sätt, men ibland går livet lite oplanerat före. :)

Var bland annat iväg och kollade min hy idag, så nya produkter är på väg! Måste bara säga att det förmodligen är flera tusen människor där ute som har en större problematik med sin hy än vad jag har, då min inte är acne benägen på något sätt. Men den har blivit sämre nu i höst och jag känner mig helt enkelt väldigt ofräsch, så därför tog jag helt enkelt tag i det!


Annars är klockan halv ett och jag är redo för att somna vilken sekund som helst. Med vetskapen om att jag kommer träffa en hel del människor imorgon med mitt äckliga sår på hakan, samtidigt som just nu kippar efter luft i omgångar pga traditionella lady pains. Livet kan inte alltid vara glammigt hörrni haha, men jag gör mitt bästa. Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress