8 oktober 2014

08-10-14

Allmänt

Insåg precis mitt grymt stora misstag från igår, där jag på telefonen hade lyckats kopierat för att sen ha klistrat in inlägget som en dubblet? Såg det nu och skämdes lite smått medans jag fixade till det, så himla rörigt haha.
 
Förövrigt har jag inte ens lyft min back från denna stol sedan två timmar tillbaka. Dels för att jag helt enkelt inte känner för att ta tummen ur röven och dammsuga huset, så himla laaaaat. Men idag är bara en sån där dag där man gör en stor grej av att plocka ur diskmaskinen liksom.Som förövrigt tar fem minuter, och man slösar timmen på att ta sig för att göra det. Så himla onödigt sätt att slösa tid på haha, eller vad säger ni?
 
Meen dammsugarn väntar på miiiig, innan jag slänger i mig någon mat och sticker till stallet. Hörs!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress