17 november 2014

Wanties

Allmänt

Min 19-års dag är runt hörnet och i o med detta så har jag självklart kikat runt lite efter presenter osv. Måste dock säga att innehållet inte alls känns lika viktigt längre, som det kunde vara när man var yngre, utan nu är det mer för överraskandets skull kan jag tycka. Och tanken liksom, det känns mer värdefullt än vad saken i fråga har för ekonomiskt värde. Är det nu man anses vara gammal och tråkig haha?
 
Hur som helst, dessa hörlurar är bara to die for. Har länge kikat på dem vita men föll pladask när jag fann dessa istället.  Åh,åh,åh.. 
Priset är ju dock lite saftigt för att jag ska känna att jag vill lägga dem på en accessoar.. men samtidigt är ju musik någonting som ofta rullar flera timmar om dygnet. Kanske någon gång att jag slår till ändå..
 
 
Okej lite random men denna klänningen, hur fin färg? Har ju exakt denna fast i peach som jag bar på min studentbal, och skulle mer än gärna införskaffa denna också. Men när ska man bära den liksom haha? 
 
Have2have Sneakers med guldkedja, Nea  Bubbleroom.se
 
Sneakers från have2have, som tyvärr är i princip slutsålda. Fanns dösnygga i beige också, men som är borta från hemsidan nu. Synd, men döfräcka!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress