19 november 2014

Produktiv

Allmänt

Har känt mig sådär härligt produktiv idag, med glädje! Klurade under promenaden på vad jag skulle laga för mat när jag kom hem, då jag helt enkelt kände för att ställa mig vid spisen och låta mamma slippa göra jobbet. Bestämde mig ganska snabbt för hemlagad pizza så det fick det bli! Så himla, himla gott att "slänga ihop" hemma jämförelsevis med dem man köper som fettet fullkomligt rinner ifrån. När man är sugen på det så är det ju fett gott haha, men hemma känns fräschare. Eller vad tycker ni?
 
 
Mamma var snäll och lånade ut sin telefon medans jag tog hunden ut en sväng. Känner mig absolut inte låst utan en fungerande telefon, men det är så trist när man inte ens kan använda min utan att den stänger av sig efter några minuter. Börjar verkligen sakna dem vanliga "bekvämligheterna" som att lyssna på musik t.ex. eller kunna uppdatera via telefonen, hoppas verkligen på att min andra lyckas bli lagad snarast! Om det nu går vill säga.. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress