15 november 2014

Höallergi?

Allmänt

Klockan må vara endast halv fem, men är mer eller mindre redo för att plocka fram chipsen och ta kväll. Mina händer är helt såriga och irriterade av vad jag antar är någon form av höallergi, men får helt enkelt skylla mig själv när man är lat nog att skippa vantarna haha "går så mycket fortare utan". Sen är det där så himla olika också, ibland reagerar jag och ibland inte beroende på hur "starkt" höt är ifråga. Har annars haft en lugn och härlig dag med stallsysslor och lite ridning. Lite ensamtid helt enkelt, vilket alltid uppskattas då och då!
 
 
Känner mig lite utdränerad mentalt för tillfället. Har inte riktigt något spännande att bjuda på för dagen utan känner mest att jag vill krypa ner och bara vara resten av denna lördag. Så det är precis vad jag ska göra! Finner jag lite inspo där bland kuddarna så kikar jag såklart in här igen haha, men annars, hörs vi imorgon. :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress