19 november 2014

Godenmorgen

Allmänt

Vad är det för dag idag, onsdag? 
Hur som helst efter en välbehövd sovmorgon sitter jag nu och smuttar på en kopp te med smaker av lakrits och kanel. Mhhm.. 
Har faktiskt inga speciella planer för dagen alls vilket var ett bra tag sedan sist, i vart fall undertiden jag varit hemma. Känner för en dag här inloggad på bloggen, och bara skriva,skriva,skriva. Känner mig inspirerad! Fundera lite på vad jag vill satsa på härnäst, inför våren, och hur jag ska gå tillväga på vägen dit. Så får det nog bli. Något som faktiskt lockar mig just nu är England, vilket har växt det senaste året iallafall. Mycket för att dem trots allt har en hel del som påminner om sverige, samt att det verkar otroligt vackert och faktiskt inte alls ligger speciellt långt bort. Kanske vore någonting att satsa på till våren?
 
 


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress