12 november 2014

Beauty sleep

Allmänt

Tror nog aldrig jag har sovit så bra som jag gjorde inatt. Kändes som himlen att få krypa ner i sin egna "inbodda'" säng med löjligt mjuka kuddar. Sov som en stock!
Sitter just nu förövrigt vid mitt nyinflyttade skrivbord, som jag på något sätt lyckades få plats med haha. Det enda negativa är väl att rummet inte är lika "luftigt" längre men jag ska nog lyckas få till det också. Är sugen på att åka iväg till gallerian imorgon och inhandla lite saker både till rummet och garderoben, ska räkna lite på det och se hur det blir!
 
FROST Prydnadskudde 0000149976
Förövrigt hämtade jag stövlarna igår och dem är verkligen SÅ snygga! Perfekt passform så man får plats med jeans men samtidigt inte för vida. Bilder kommer strax. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress