Blev plötsligt så himla sugen på att trä på mig en mysig college tröja över klänningen, köpa en förpackning vindruvor och nutella, samla ihop ett gäng, och dra till paradiset på jorden för att avnjuta solnedgången. Det måste bara ske, ååååh..♥
 
Är så himla sugen på Miami, cali eller liknande. Jag och fina Daniella pratade lite löst (men väldigt exalterat) i våras om tre månaders språkkurs i b.la. Miami. Har funderat lite på det senaste dagarna, nätterna, och kommit fram till att två månader i miami.. fy tusan vad häftigt det vore! 
I början av 2014 lovade jag mig själv att uppleva så mycket jag bara kan inom det närmsta året, och jag kan verkligen inte se mig själv inte utnyttja friheten som student till att göra precis det, uppleva. 
 
Tror det blir att ta upp snacket igen, och undersöka vidare i den här frågan alltså. Wow vad häftigt det vore, så underbart häftigt. Magiskt!
Daniella

åh, jaaa, vill så gärna till miami eller californien!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress