13 juli 2014

"Trigga Trey"

Allmänt

 
 
Härlig kväll igår, efterlängtad lugn sovmorgon idag, och "äntligen" lite mildare väder någon dag åtminstone. Kan tycka att det behövs mellan varven, har så svårt att få något vettigt gjort under dem soliga dagarna. Då vill man ju inte göra någonting annat än att leva i bikinin liksom! Dessutom tar jag mer än gärna varje tillfälle jag kan till att umgås med dem personerna som får en att må sådär sjukt bra, viktigt. Och gårkvällen spenderades precis så.
 
Måste försöka se till att tvätta min balklänning inom det närmaste. Den har i princip bara hängt på en galge på garderoben sedan den där onceinalifetime-kvällen i juni. Underdelen har någon fläck här och där efter att ha släpats på marken, så får se om jag vågar mig på en liten handtvätt här snart. ;) Annars får den helt enkelt hängas undan och vid behov tvättas när den väl tas fram igenom. We´ll see.
 
Ska glida ur pyjamasen nu och återförenas med något jag saknat under veckans hektiska dagar, stallet. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress