Sitter med dunderhuvudvärk verkligen. Ni vet sådär som det kan kännas om man skulle ha spänt ihop käkarna i flera timmar och hållt andan samtidigt? Vill ärlig talat bara krypa ur skinnet för ett litet tag och komma tillbaka när det gått över. Hang in there!
 
Är förutom det lite förvirrad för tillfället angående vilken dag det är haha. Jobbat idag vilket gör att man är inställd på att det är måndag, fast det fortfarande är helg. Skulle faktiskt helst av allt bara vilja gå och lägga mig nu och börja om imorgon, hoppa över julafton och flytta ut i skogen. Vad är meningen att jag ska göra i livet liksom? Behöver lite engeriboosting tror jag, lite känslan av att "nu jäklar!". Får försöka mig på det imorgon, för nu ska jag dra täcket över huvudet och fundera över livet. Djupt haha. Godnatt fina ni!
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress