Hej Lördag! Ett något sent godmorgon från min sida, även fast jag var uppe redan i god tid imorse.
 
Började med att jag öppnar badrumsdörren för att städa kattlådan, och inser att katten har skitit utanför lådan. "Ja men godmorgon på dig med?" Har sedan dess gått en sväng, solat några minuter (innan den gick i moln såklart..) och tänkte att jag kikar in här en sväng innan jag tar med hunden i kopplet en sväng. Borde förmodligen damsuga mitt rum också.. meeeeen det hinns med om det hinns med haha. Main fokus är att försöka få ihop kvällen så att jag kan ta mig in till mina tjejer för en tjejkväll. Eller rättare sagt, försöka matcha det så att bilen rullar in till stan innan midnatt. Längtar till min egna bil står på "uppfarten"! (Sparasparaspara)
 
En bild just nu, och på nya väckarklockan som inhandlades igår. Nytt och fräscht!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress