Hamnade väldigt oplanerat i sängen idag. 
Stack lite vimmelkantig till jobbet imorse, men insåg direkt jag kom dit att det skulle aldrig gå att genomföra ett jobbpass så som jag mådde. Det är sällan jag blir sjuk, men när det väl händer märkts det väldigt markant. Mosig brummade jag hem igen och hamnade här i sängen, med solen skinandes utanför. Om det kryper i kroppen? Haha ja! Här vill jag ju inte ligga ju, såg fram emot att få göra lite nytta på jobbet liksom. Men får vila upp mig och köra på imorgon igen. :)
 
Ska se till att få i mig någonting nu, då jag trots allt varit vaken sen sju, för att sedan kika på en film för att fördriva tiden lite. Visste ni förresten att jag på dessa tre år aldrig har haft en enda frågestund, här på bloggen? Varför? Jag tror det hela handlar om att jag driver den här sidan för min egen skull mycket. För att JAG tycker det är kul, och inte för "publikens skull". Med det menar jag att jag anser att det behövs ett visst antal besökare för en ömsesidig uppdatering , ett antal denna blogg inte besitter. Än. En siffra jag aldrig kommer leka existerar heller förrän den gör det, förstår ni vart jag vill komma? Ett engagemang från båda parter avgör mycket vad innehållet är baserat på. Så som frågestunder, reaktioner och önskemål. Sådana saker faller naturligtvis bort om det inte finns ett intresse för det, mycket för att jag tror att just mina besökare redan har en relation till mig i det verkliga livet. Men om det skulle finnas ett intresse, så är det självklart välkommet att meddela det på ett eller annat sätt. 
 
 
Bjuder på låten som börjat rulla allt oftare i spellistan, Black widow med Iggy Azalea ft Rita Ora:
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress