Spenderade eftermiddagen och kvällen med en kär vän, genom att bränna lite pengar på nödvändigheter. Hittade dessutom dem snyggaste (men kanske inte mest praktiska,  med tanke på gulddetaljen) som jag visade bild på under. Tror nog dock att jag kommer promenera tillbaka dit senare i höst och köpa mig ett par. Tänkt dem att varva med ett par "vanliga" boots? Mhhhm!
 
 
Hittade dessutom halsduken som jag letat efter sedan förra hösten. En lång och tjock, i en "icke-fluffig" modell, i ett snyggt rutigt mönster. Åååh, nu kommer jag kunna ha skinnjackan ett tag till i höst utan att frysa ihjäl! Lite tidigt inköp kanske, men kändes onödigt att vänta när jag redan hade bestämt mig liksom. :) Hittad på rut & circle!
 
 
Nu är det dags att sussa för min del, innan jag somnar med datorn på magen haha. Får ursäkta mig om texten är lite hej kom och hjälp mig, läser igenom den imorgon när jag vaknar och rättar till den om det är så haha. ;) Godnatt!
 
 
(P.s fixar bättre bilder inom kort då belysningen i mitt rum inte är den bästa)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress