Trött?
Har skrivit högskoleprov idag, vilket betyder att jag i princip har varit inne mellan 08.00 och strax efter fyra. Kanske inte vad jag hade valt att göra på en lördag, men ändå. :) Nu är det gjort.
 
Svängde förbi affären nu under kvällen och köpte med mig en påse med lösgodis. Tyvärr är jag ganska så snål (när det gäller mig själv hehe) så en femtiolapp hit och dit är inget som jag INTE tar för givet. Väger typ för och nackdelar om jag verkligen ska köpa dem där solbrillorna, eller som i det här fallet godis. Men jag menar en påse godis liksom, vad gör det? Köp och njut människa! Haha, lappen lär ju ändå bara ligga där i plånboken annars,så. 
 
Imorgon är plannen plannen, vadå plannen haha, PLANEN att ta mig en ordentlig sovmorgon. Sova tills jag vaknar, sega hela förmiddagen och käka pannkakor till frukost, med extra mycket sylt typ. Mhmmmmh..  Ska även promenera upp till stallet och mysa lite där, innan det sista inför måndagens lektion ska göras. Sista veckan innan påsklov. Vilket kan bli, eller antagligen, är det sista lovet i skolan någonsin för min del. Jisses, I´m getting old! ;)
 
Från min säng just nu
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress