13 april 2014

Godmorgon

Allmänt

Legat i sängen och bara dragit mig från halv elva. Det blåser så mycket att jag ens tvivlar på att man kan gå ut utan att få ett psykbryt typ, haha usch. Men förhoppningsvis är det ett tecken på att värmen är på väg på riktigt nu, brukar va så. Blåst = kallt eller varmt. Livet på landet typ, och så galet instressant information haha. Kanske ska återgå till min skål med puffar istället.. På tal om puffar, flingor och allt sånt där! Har ni tänkt på hur mycket dem riktar sig till barn endast? Är det så att dem tror att när man är liten äter man puffar, och sen växer man upp och nöjer sig med musli eller.. flingor utan socker? "Hej jag är över arton och ja, jag tycker fortfarande att frosties med tigern på förpackningen är bland det godaste som finns" Haha konstigt eller inte får man väl avgöra själv. Men det är ju så galet gott! Haha;) Dock förstår jag själva grejen, klart förpackningarna säljer bättre om dem riktar sig till barn och den åldergrupp som dem antagligen tror konsumerar dessa mest. Tiger eller inte, flingor kommer ändå få fortsätta slinka ner i  kundvagnen iallafall. Mhhm...
 
Får se vad som händer senare idag, får nog ta och börja med att städa lite i rummet. Damma och sånt där allmänt små fix. Känner för att sticka iväg och göra något spontant, så vi får se vad som händer helt enkelt. :)
 
What would you do?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress