Lovet börjar lida mot sitt slut och jag känner bara: vad har jag gjort ens? Haha kommer alltid till den punkten då jag i princip aldrig "gör någonting". Alltså då syftar jag på att åka iväg eller göra någonting som man vanligtvis inte gör under veckodagarna. Slutar alltid med att jag äter extra stora frukostar, fixar stall + häst, rör på mig och bara tar mig tiden till att göra det jag absolut bara känner mig. En vecka är helt enkelt inte tillräckligt, i min mening ;) Men samtidigt känns inte vardagen som någonting negativt heller just nu, så jorden går inte under liksom bara för att lov-veckan gör det. :)
 
Köpte mig igår en godispåse på närmare ett kilo, för tjugo spänn. Ah men kom igen vilken lycka! Påsk, och alla dessa högtider som involverar godis, I love you *kyss*!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress